Powered By Blogger

joi, 21 aprilie 2011

Top perle spuse de clienti operatorilor de telefonie mobila:)

1. “Nu mai vreau factura detaliata, vreau en-gros.”
2. “Doamna, ma tot suna unu’: <Missed Calls>. Cine e asta?”
3. “Am incercat sa-mi apelez numarul azi si imi spune ca mi s-au restructurat apelurile.
Dupa verificare:
- Telefonul dumneavoastra este blocat, pentru ca ati cerut acest lucru, fiind declarat furat.
- Asta stiu, dar de ce nu pot sa mai sun?”
4. “Doamna!!!! Daca vorbesc la telefon din cada ma curentez?”
5. “Am facut si eu abonament si imi apar doar numerele de la politie, salvare etc… Numerele prietenilor mei cand apar in agenda?”
6. “Pentru anularea redirectionarilor, trebuie sa mergeti in meniul <Configurare apeluri>. Tacere…
- Ati inteles?
- Da, deci ma duc inapoi de unde l-am luat, acolo, in Tineretului.”
7. “Domnule, eu va fac scandal! Si voua, si lui! Il sun pe barbatul meu si-mi raspunde una cu nu stiu ce limbi straine… Ce treaba are el cu aia cu limbile?”
8. “- Ce valoare are factura dumneavoastra?
- Nu stiu, de-aia am sunat la dumneavoastra! Cand stiu ca e gratuit apelul, mi-e lene sa mai deschid plicul.”
9. “Daca sun si eu de aici pana in Italia, imi spuneti si mie cu cat sunt compostata?”
10. “- Cand platiti cel mai urgent?
- Pai nu stiu, ca deja mi-au taiat curentul si cablul acasa! Taiati-ma si dumneavoastra, ca oricum mi-ar sta rau sa vorbesc pe intuneric! “
11. “Doamna, la un mesaj primele 3 cuvinte sunt gratuite?”
12. “Mi-apare si mie o scrisoare pe ecran… Spuneti-mi, cum pot sa intru in contact cu ea?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu