Powered By Blogger

joi, 21 aprilie 2011

Top 10 perle ale profesorilor

Sper sa va distrati:)):
1. La sport, profesorul ajuta o eleva sa sara la capra: Nu-ti fie teama, desfa picioarele, ca de restul ma ocup eu.
2. Daca v-ati tampit, notati pe ceva, ca asa fac si eu.
3. Voi sunteti 30 de cretini, eu sunt unul singur.
4. La impartirea manualelor: Limbile vi le dau profesorii respectivi.
5. Cand vin, sa gasesc absentii pe catedra.
6. La istorie: Decebal, in loc sa moara, a preferat sa se sinucida.
7. Nu trebuie sa notati tot ce spun eu. Eu mai spun si prostii.
8. In timpul iernii, plantelor le cad organele.
9. Un atom se excita cand accepta electroni si se dezexcita invers.
10. La ora de muzica: Deschide gura, ca daca o tii inchisa, nici nu-ti intra, nici nu-ti iese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu